2009. február 25., szerda

Orvosnál


Ma voltunk doktor bácsinál. Apuka is velünk volt, neki is megmutattam magam. Szépen növögetek, már 350 g-ot is elértem. Elszorakoztattam anyuékat azzal, hogy megmutattam neki, hogy tudok inni, és milyen kényelmesen érzem magam ott benn. Utánozom anyut, úgy fekszem mit ő ahogy szokott: kezeimmel a fejem felett...csak olyan urasan. A doktor bácsi nagyon elégedett volt velem, szépen, erősen és egyenletesen dobog a szívem, és minden a helyén van ott, ahol kell legyen. De talán nem leszek egy nagyon magas emberke a doktor bácsi véleménye szerint....Na de ha megnézzük a felmenőimet, nem is nagyon lehetek. Legközelebb csak négy hét múlva kell menjünk megint a doki bácsihoz, mert szerinte annyira jók vagyunk, hogy elég ha már ritkábann találkozunk.

Anyu és apu szokott velem beszélgetni és ez nagyon tetszik nekem. Már ismerem mindkettőjük hangját, és hát várom hogy megismerjem őket úgy másképp is...
A fenti kép is ma készült rólam. Ugye milyen szép vagyok?!


1 megjegyzés:

  1. GYonyoru! Avilag legszebb babaja! Ugy orvendek, hogy minden rendben van! Jo lenne ha az en hangom is ismerned!

    VálaszTörlés

 
Visit InfoServe for blogger backgrounds.