2009. február 13., péntek

Mostanában

Na hát csak nem hoztam olyan nagy szerencsét apuéknak, de majd ha nagyobb leszek nagyobbat hozok. Úgyanis azt beszélik, hogy múltkor szombaton, amikor át kellett venniük a nagy konyha gép nyereményt, akkor csak éppen, hogy kaptak valamit: valami reszlő félét.
Anyu azt mondta : "Az egész egy nagy humbukk volt. Tapasztalatot szereztünk, de nyerni nem sokat nyertünk."

De vigasz képpen valamelyik estefele gondoltam megmutatom magam apunak. Történt az, hogy le voltak dölve tv-t nézni és anyu ölelte aput és én neki fogtam mocorogni és a sok lötty itt körülöttem valami érdekes hangot adott ki, amit apu is meghallott. Azt hitte, hogy anya csuklott, pedig én lökdösödtem vele. Na már remélem nem sokára felismeri, ha én focizok! Mert anya szerint ezt csinálom rendesen amikor lefekszenek és én helyezkedem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Visit InfoServe for blogger backgrounds.